1. Ta strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z niej, wyrażasz zgodę na użycie przez nas ciasteczek. Dalsze informacje

pietruchin48

Temat na forum 'Kto jest kim - gracze' rozpoczęty przez użytkownika pietruchin48, 3 listopada 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. dantic3

    dantic3 Chodząca legenda forum

    tez bym chetnie gdzies uciekła:D -.-,ale pobiegne nie za lwem, tylko do remontu :cry:nawet nie wiem w którą strone mam sie obrócić :music:wszędzie bałagan :cry::cry:u mnie tez pogoda jak w garncu :)chwile dychłam lecę dalej
     
  2. AnnDżelina

    AnnDżelina Chodząca legenda forum

    Możesz na chwilę tu się schować a w domu przeciąg zrobić ;)
     
  3. pietruchin48

    pietruchin48 Chodząca legenda forum

    Przed lwem uciekają wszyscy .
    Musi straszliwie straszny być albo strasznie nieciekawy .
    Raczej to drugie bo przecież kraina łagodności to moje drugie , trzecie lub czwarte imię sam nie wiem ile i jakie je mam :).
    Rodzinka pożegnała dziś kolejną osobę ze starszego pokolenia .
    Poświeciło jej słońce po raz ostatni , powiał wiatr , popadało .
    Jak w życiu .
    Pożegnanie bez emocji jak to często bywa gdy odchodzi ktoś stary i schorowany .
    Nie było łez a przytłoczyło .
    Trzeba chyba już na siebie wziąć rolę praszczura i jakoś nie jestem z tego ani zadowolony ani dumny :oops:
    Chyba sięgne do loszku i siądę przy kominku pogmerać w zakamarkach kruszącej się pamięci .
    Jest czego szukać i są to bardzo miłe wspomnienia.
    Fotel bujany bym chciał :)
    Miłego Wieczorku :)
     
  4. dantic3

    dantic3 Chodząca legenda forum

    ja nie uciekam :D moge sie nawet przytulić :D i wcale nie jest taki straszny :D

    [​IMG] :inlove:

    dzień dobry :)
     
  5. ryba4862

    ryba4862 Chodząca legenda forum

    A zeby tak optymistycznie :music:
     
  6. agniecha$

    agniecha$ Chodząca legenda forum

    Dobry

    Dla Piotra specjalny prezent [​IMG] bez okazji tak ;)
    żeby sobie wybił głupi pomysł [​IMG]


    ha wyłaź
    wiem że tu jesteś
    peleryna niewidka ale wymyślił xD

    A z '' babcią '' może być xD


    [​IMG]


    a i gratuluję sukcesów [​IMG]
    No schować to się każdy umie ale przeciąg zrobić to nie ;)
     
  7. ania1713

    ania1713 Komandor forum

    Jestem silny jak ... :music:


    Piosenkę znalazłam dla Ciebie, Piotrze xD:cry:xD ale o fotelu nic tam nie ma :p
    nawet ów lew z piosenki całkiem, całkiem wywija, więc szkoda byłoby go w fotelu posadzić ;)
     
  8. pietruchin48

    pietruchin48 Chodząca legenda forum

    Starego młotkiem po pustej łepetynie ?
    Nie ma co walić tym tluczkiem bo tam w srodku od dawna pusto !
    o widzisz jednak peleryna działa xD
    toś wymysliła buchacha a po co mi fotel z babcią ?
    Ja chcę się w nim bujać a nie bujać babcię
    zreszta to przeważnie babcie bujają wykorzystując z premedytacja sklerozę dziadków !
    - O nowa bluzka fajna
    -No co ty stary nie pamietasz mowiłam ci
    fakt nie pamietam
    dzięki
    sukcesy były w zeszlym roku już zapomniałemxD
    teraz tylko trofea i szkoda że nie moge się tu nimi pochwalić bo sa superowe
    Dzieki AniuxDxDxD
    Refren az do slowa zuch jest idealnie o mnie xDxDxD
    A slowa wesołe fajne i mądre
    Chyba każdy moglby calkiem serio je sobie czasem zanucić :)
    :music:
    jestem silny jak lew lew lew lew
    umiem czasem zmarszczyc brew brew brew brew
    zjadam wszystko za dwoch dwoch dwóch dwóch.....
    tralalala
     
  9. dantic3

    dantic3 Chodząca legenda forum

    a proszę bardzo przytargałam fotel :Dbez babci xDxD



    teraz możesz sie Piotrze bujać ,bujać i bujać :D

    [​IMG]

    dobry wieczór :)
     
    pietruchin48 i agniecha$ lubią to.
  10. panoramaogrodnicza

    panoramaogrodnicza Chodząca legenda forum

    A co Ty z babcią zrobiłaś? :oops:o_O
     
    dantic3 i pietruchin48 lubią to.
  11. MOD_Zła

    MOD_Zła Forum Moderator Team Farmerama PL

    Zapoznała babcię z wilkiem ;)
     
  12. panoramaogrodnicza

    panoramaogrodnicza Chodząca legenda forum

    Biedna babcia, było nie zajmować lwiego fotelika.;)xD
     
    dantic3 i pietruchin48 lubią to.
  13. pietruchin48

    pietruchin48 Chodząca legenda forum

    Od kilku lat tu bujam i bujam a teraz to juz z pelnym komfortem będe robił :)
    Dzieki Danusiu :):inlove:
    zasłużyła ma za swoje :)
    bo sąd sądem a fotelik fotelikiem !!!
    Byłem w kinie .
    No wiem każdy tam chodzi, jedni częściej inni rzadziej :)
    Ale film warty polecenia dlatego piszę .
    "Kurier"
    Robi wrażenie , trzyma w napięciu a prawie dwie godziny mijaja błyskawicznie i choć to film o wojnie to zapewniam nie jest to tzw meskie kino . Polecam .
    Ale teraz polecam jaśka .
    Nie tego z farmy ;)
    Miękkiego , miłego, pod glowę , pelnego kolorowych snów :)
    A ja się pobujam w nowym fotelu przy oknie .
    Księzyc prawie w pełni i pędzace chmury tworza dziś niesamowite widowisko :)
     
  14. dantic3

    dantic3 Chodząca legenda forum

    na wczasy ją wysłałam ;)chetnie sama bym sie z nia wybrała :p
    wilk tu dawno nie zaglądał :music:
    kino też mi sie marzy :)ale takie co florki rozdaje :D:D

    dzień dobry :)


    dobry wieczór :)
    musze sie wtrącić bo nikogo w domku ni ma :( patrze na mecz kto tu patrzy ? Polska 1 :D
     
    Ostatnie edytowanie: 21 marca 2019 o 21:15

Poleć tę stronę